czwartek, 7 października 2010

Witam na moim blogu!

Nazywam się Piotr Dendek i zapraszam do mojej opowieści.

Nadszedł wreszcie czas, żeby opisać wrażenia z Erasmusa.
Wcześniej byłem zaprzątnięty sprawami organizacyjnymi,
ale po ich załatwieniu mam moment na przekazanie wrażeń
(ostatecznie uzupełnie je też zdjęciami i nagraniami wideo).

Tak więc uzupełniając zaległości:




INTRO

Zacznijmy od początku - jestem studentem na Politechnice Warszawskiej, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, Instytut Informatyki. Tej wiosny (po dość mroźnej zimie) postanowiłem, że pora zmienić klimat na bardziej przyjazny i zakosztować świata (parę lat minęło od ostatniego wyjazdu). Dobrą okazją do tego jest stypendium studenckie w ramach programu Socrates-Erasmus. Skorzystałem z niego aplikując na Istambulski Marmara University i dostałem się.

Parę miesiący później (28.09.2010), po obronieniu pracy inżynierskiej (celebracji tego wydarzenia) i załatwieniu niezliczonej ilości papierków pojechałem na Okęcie na lot do Stambuły na 19:40.


Reszta już wkrótce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz